OM KØRESKOLEN

Om køreskolen

Bag Fair Trafikskole står Ersin Türkmen 47 år. Uddannet og godkendt som kørerlærer til bil hos Dansk Kørelærerskole i Brøndby i 2010.

Ikke kun lærerigt
Vi har den opfattelse at erhverve kørekort ikke kun skal være lærerigt, men også sjovt og spændene. Derfor foregår den personlige undervisningen i en afslappet og humoristisk atmosfære i vores hyggelige teorilokaler på Assensvej 5 i Slagelse, hvor vi altid har gratis kaffe eller te til rådighed.

Følger justitsministeriets undervisningsplan.
Vi følger justitsministeriets undervisningsplan for køreuddannelsen og går ikke på kompromis med kvaliteten. Derfor foregår teoriundervisningen som personlig tavleundervisning, med den nyeste teknik via computer og projektor. Skolevognen er en behagelig og nem bil at betjene, med aircondition.

Seriøs undervisning
Vi er med i Dansk kørelærer union og er tilknyttet Ankenævn og garantifond. Din sikkerhed for seriøs undervisning

Hvornår må jeg begynde at tage kørekort?

Det må du 3 måneder før, du fylder 17 år. Du kan dog tidligst gå til køreprøve på din 17 års fødselsdag.

Skal jeg have et førstehjælps kursus?

JA, hvis dette er dit første kørekort. Se meget mere under "Førstehjælp". Pr. 01.10.2006 blev det lovpligtigt, at førstegangserhververe skal have gennemført et færdselsrelateret førstehjælpskursus på 8 timer. Læs mere her (indsæt link til førstehjælp)

Hvornår må jeg gå til teoriprøve?

Du kan tidligst gå til teoriprøve 1 måned før, du fylder 17 år.